ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: "debian call for tender by the french government"

  • Subject: Re: "debian call for tender by the french government"
  • From: Pantelis Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 21 Dec 2011 19:25:32 +0200
2011/12/20 Alexios Zavras <zvr+foss [ at ] zvr [ dot ] gr>:
> τι ακριβώς νομίζεις ότι έχει συμβεί στο Μόναχο και το χαρακτηρίζεις φιάσκο;

Mea culpa, νομίζω ότι είχα διαβάσει πως μετά τις καθυστερήσεις
άλλαξε η σύνθεση του συμβουλίου και ξαναγύρισαν σε MS.
Αλλά από ότι φαίνεται ισχύει ακριβώς το αντίθετο, εντυπωσιάστηκα
και θα διαβάζω περισσότερο στο εξής πριν γράψω κάτι.

> αυτά, προς αποφυγή εντυπώσεων περί "φιάσκων"

Και πάλι συγνώμη για την ανακρίβεια και ευχαριστώ για
τη διόρθωση (με την ευκαιρία έμαθα και για το extension
WollMux που φαίνεται πολύ ενδιαφέρον).

Χαιρετισμούς,
Παντελής

πλοήγηση μηνυμάτων