ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Είναι ακόμα relevant τα ECDL για Office? Re: [el-users] Ο Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη ε =?utf-8?b?zrPOus6xzr

  • Subject: Re: Είναι ακόμα relevant τα ECDL για Office? Re: [el-users] Ο Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη ε =?utf-8?b?zrPOus6xzr
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 28 Mar 2012 20:54:51 +0300
On Wednesday 28 March 2012 20:00:46 Christos Ricudis wrote:
> Ε, καλα, μην κανεις ετσι, υπομονη θελει - καποια στιγμη θα λυθει το
> ζητημα, και θα πεταχτει ετοιμος κανενας GreekLUG να σου πουλησει μια
> χαρα "μαθηματα" και "πιστοποιησεις".

Δεν υπάρχει λόγος να ξεσκίζεις *κάθε* συζήτηση πάντως με μπηχτές για τον
greeklug. Και επειδή νομίζετε μερικοί ότι όλοι έχουμε γνώση της προϊστορίας
μεταξύ σας, ε λάθος κάνετε, δεν έχω ιδέα γιατί έχετε κόντρα μεταξύ σας και δε
με νοιάζει να τη διαβάζω σε κάθε 3ο thread στις λίστες.

Κώστας

Anyway, δεν θα το συνεχίσω στο thread, αν θέλει κάποιος ας κάνει reply σε
private.