ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Είναι ακόμα relevant τα ECDL για Office? Re: [el-users] Ο Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη εγκαθιστά LibreOffice

  • Subject: Είναι ακόμα relevant τα ECDL για Office? Re: [el-users] Ο Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη εγκαθιστά LibreOffice
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 28 Mar 2012 18:04:50 +0300
(sorry, κράτησα μόνο μια σχετική λίστα)

On Wednesday 28 March 2012 16:49:13 Sergey Tsabolov (aka linuxman) wrote:
> Υ.Γ. Το βασικό είναι να υπάρχει υλικό ώστε να είναι προσβάσιμο προς
> όλους , γιατί τώρα οκ σου απαντά κάποιος να το βάλω αν το μάθω μπορώ να
> δώσω εξετάσεις "ECDL" η κάτι ανάλογο με βάση το LibreOffice και να πάρω
> πιστοποίηση  ότι γνωρίζω (Επεξεργαστή κειμένου κτλ.) αυτό δεν υπάρχει
> τώρα και σε αυτή γραμμή θα πρέπει να κινηθούμε  εφόσον μπορούμε.

Μου έκανε εντύπωση αυτό το επιχείρημα, στ' αλήθεια υπάρχει ακόμα αυτή η φούσκα
των ECDL για Word/κλπ? Είχα την εντύπωση ότι η κρίση θα μας έκανε -τουλάχιστον
στην Ελλάδα και περισσότερο στο ελληνικό δημόσιο- να ξανασκεφτούμε τις
απαιτήσεις για ECDL σε κλειστά και -με κόστος- proprietary (θυμίστε μου,
ιδιωταγή;) προϊόντα όπως MS Word. Ακόμα και τώρα πληρώνουμε κερατιάτικα
licences για τέτοιες βλακείες;

Sergey, προφανώς δεν ρωτάω εσένα με τέτοιο επιθετικό ύφος, γενική ερώτηση με
ολίγη δυνητική αγανάκτιση -περιμένω μια καταφατική απάντηση από κάποιον ότι
φέτος ξοδέψαμε στο τάδε υπουργείο Χ εκ ευρώ για MS licenses, για να τα πάρω
στο κρανίο όπως κατάλαβες :)

Κώστας