ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Είναι ακόμα relevant τα ECDL για Office? Re: [el-users] Ο Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη εγκαθιστά LibreOffice

  • Subject: Re: Είναι ακόμα relevant τα ECDL για Office? Re: [el-users] Ο Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη εγκαθιστά LibreOffice
  • From: Panagiotis Karaberis <karaberis [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 28 Mar 2012 18:19:54 +0300
Καλησπέρα κι απο μένα,
θεωρώ ότι δεν είναι μόνο θέμα πιστοποίησης όπως είπε ο προηγούμενος φίλος,
αλλά θέμα καθαρά "συνήθειας" και ωχαδερφισμού στο να μαθαίνουμε κάτι
καινούριο ...

Δουλεύοντας τα τελευταία 12+ χρόνια σε ιδιωτικές εταιρείες, και τα 6
πρόσφατα υπεύθυνος για κάποια θέματα (μέσα σε αυτά και οι άδειες χρήσης)
πιστέψτε με είναι ΠΟΛΥ δύσκολο να πείσεις ανώτερα διοικητικά πρόσωπα , ώστε
να αλλάξουν τον τρόπο δουλειάς τους.
Πολύ πιο δύσκολο όμως είναι να πείσεις τις γραμματείες τους (!!) να
αλλάξουν τρόπο δουλειάς, έστω και εάν αυτό μεσοπρόθεσμα βοηθά την ίδια την
εταιρεία ...(λόγω κόστους, κλπ..κλπ.. που τα έχουν αναφέρει οι περισσότεροι
στο πανελ ...).

Ισως να είμαι η εξαίρεση στον κανόνα , απλά είπα να αναφέρω την γνώμη μου
μπας και υπάρχει κάποιος να βοηθήσει στην αλλαγή νοοτροπίας ...
:-)

Καλή συνέχεια σε όλους,
Παναγιώτης