ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Απαράδεκτη συμπεριφορά από την Εταιρία ΕΛ/ΛΑΚ (ΕΕΛΛΑΚ)

Πριν μερικούς μήνες αναφέρθηκα στο καπέλωμα που επιχείρησε η Εταιρία
ΕΛ/ΛΑΚ (ΕΕΛΛΑΚ) μέσω του Νίκου Ρούσσου (συνεργάτη της ΕΕΛΛΑΚ) για τον
πλανήτη ελ/λακ, planet.ellak.gr
Δείτε http://lists.gnome.gr/pipermail/team-gnome.gr/2012-January/004544.html
Ο πλανήτης ελ/λακ αποτελεί εθελοντικό έργο μου, και τον ξεκίνησα από το 2004.

Έκανα ό,τι μπορούσα για να διευθετηθεί το θέμα ομαλά. Ωστόσο,
αντιμετώπισα την αυταρχική και αδιάλλακτη στάση από το Νίκο Ρούσσο.
Στο ιστολόγιό μου καταγράφω πιο πρόσφατες πληροφορίες για το καπέλωμα,
http://simos.info/blog/archives/1256

Συγκεκριμένα, μετά από το
http://lists.gnome.gr/pipermail/team-gnome.gr/2012-January/004544.html
είχαμε:
1. [Ιαν 2012] Υπήρξε προσωπική επικοινωνία με τον πρόεδρό της ΕΕΛΛΑΚ για να
κλείσει το θέμα και να καθοριστούν συγκεκριμένα βήματα επίλυσης.
Είχα την εντύπωση ότι όλα θα τελειώσουν και θα προχωρήσουμε με
περισσότερα για το ελεύθερο λογισμικό.
2. Μετά την επικοινωνία, ανέλαβε πάλι ο Νίκος Ρούσσος κάνοντας ό,τι
μπορεί να με αποκλείσει.
3. Η απαίτησή μου είναι για πλήρη πρόσβαση στα αρχεία του πλανήτη
(μέσω SSH), και είχε αποφασιστεί με τον πρόεδρο και το ΔΣ της ΕΕΛΛΑΚ.
4. Μετά από μήνες [Μάιος 2012], επιμονή και κόπο ενημερώνομαι ότι έχω
επιτέλους πρόσβαση μέσω SSH, ωστόσο
είναι αυτό που λέμε read-only· δίχως δυνατότητα για επεξεργασία των
αρχείων του πλανήτη μέσω SSH... Δεν ήταν από λάθος, έτσι έγινε
εσκεμμένα. Τι είδους διαχείριση μπορείς να κάνεις με read-only;
5. Τέλος, έχουμε το λεγόμενο stonewalling. Είτε αποδέχομαι την
προσωποπαγή θέση του «συντονιστή», είτε είμαι εκτός του εθελοντικού
μου έργου, του πλανήτη ελ/λακ.

Προσφέρω στο ελεύθερο λογισμικό από το 1998 και δεν έχω δει τέτοια
πράγματα αλλού στον κόσμο.

Όσο έχει σχέση ο Νίκος Ρούσσος με την ΕΕΛΛΑΚ, δεν έχω εμπιστοσύνη στην
τρέχουσα σύνθεση της Εταιρίας ΕΛ/ΛΑΚ.
Από την πλευρά του ΔΣ της ΕΕΛΛΑΚ, έχουν δείξει ανοχή στην απαράδεκτη
συμπεριφορά του Νίκου Ρούσσου.
Το ellak.gr δεν έχει κοινότητα και έχει μείνει πίσω λόγω της αδράνειας
της ΕΕΛΛΑΚ.

Πόσο καιρό χρειάζεται ακόμα για να δώσει η ΕΕΛΛΑΚ πλήρη πρόσβαση στο
έργο μου με τον πλανήτη ελ/λακ; Πρόκειται για μια εντολή Unix για την
ενεργοποίηση της πρόσβασης, κάτι που ζητώ από το Δεκέμβριο του 2011.

Σε άλλες χώρες κάνουν ό,τι μπορούν για να εξυπηρετήσουν το
φιλοξενούμενο εθελοντή, γιατί έτσι χτίζεις μια κοινότητα ελεύθερου
λογισμικού και κάνεις ακόμα περισσότερους να θέλουν να προσφέρουν.
Αυτά τα πράγματα είναι οφθαλμοφανή. Γιατί Θόδωρε;

Σίμος

πλοήγηση μηνυμάτων