ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Βάλε τελεία και παύλα στη διαφθορά... http://www.teleiakaipavla.gr/

  • Subject: Re: Βάλε τελεία και παύλα στη διαφθορά... http://www.teleiakaipavla.gr/
  • From: Panayotis Katsaloulis <panayotis [ at ] panayotis [ dot ] com>
On 27 Σεπ 2012, at 8:46 π.μ., Diomidis Spinellis <dds [ at ] aueb [ dot ] gr> wrote:

> Αντιγράφω από το http://www.teleiakaipavla.gr/?page_id=5
>
> «Όλα τα περιστατικά που μας αναφέρετε καταγράφονται ανώνυμα. Δεν ζητάμε
> από εσάς και δεν αποθηκεύουμε κανένα προσωπικό στοιχείο (e-mail,
> ονοματεπώνυμο κλπ).
>
> Παράλληλα, σε τεχνικό επίπεδο, λαμβάνουμε κάθε δυνατό μέτρο προφύλαξης
> της ανωνυμίας σας. Ο διακομιστής που εξυπηρετεί το ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ, δεν
> τηρεί logs στα οποία φαίνεται το διαδικτυακό σας ίχνος. Επιπλέον, οι
> επισκέψεις στη σελίδα καταγγελίας δεν καταγράφονται από την πλατφόρμα
> Google Analytics που παρέχει στατιστικά στοιχεία για τη χρήση του
> [...]

Χμμμμ

Μπορεί να μη ξέρω τι γίνεται στον server και πόσα/ποια από τα apache logs όντως πάνε στο /dev/null,
όμως όλες οι σελίδες, συμπεριλαμβανομένης φυσικά και της
http://www.teleiakaipavla.gr/?page_id=5
έχουν, αν δει κανείς το source, αυτό το κομμάτι στο κάτω κάτω σημείο τους:

<!--Footer End        -->
	<script type="text/javascript">

	  var _gaq = _gaq || [];
	  _gaq.push(['_setAccount', 'UA-35036648-1']);
	  _gaq.push(['_trackPageview']);

	  (function() {
	    var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true;
	    ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js';
	    var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s);
	  })();

	</script>

Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με google analytics, αλλά αυτό δε μου μοιάζει και τόσο «οι επισκέψεις στη σελίδα καταγγελίας δεν καταγράφονται από την πλατφόρμα Google Analytics που παρέχει στατιστικά στοιχεία για τη χρήση του ιστότοπου» όπως είπατε παραπάνω.