ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Fwd: Re: Βάλε τελεία και παύλα στη διαφθορά... http://www.teleiakaipavla.gr/]

On Thu, 2012-09-27 at 11:26 +0300, Nikos Zaharioudakis wrote:
> OK !
>
> Η κοινότητα δουλεύει σε χρόνο ντε-τε !
> Now shall we fix this ? (best effort και μετά το ξαναβλέπουμε ?)

(Σημ: Νίκο, το mail δεν απευθύνεται ειδικά σε σένα οπότε σε παρακαλώ μην
παραξηγήσεις τον τόνο μου).

Ναι βέβαια, ταχύτατοι. Αν είναι να βεβαιώσουμε την ανωνυμία του
καρφώματος, άμεση ανταπόκριση γιατί όπως είπε και κάποιος άλλος στη
λίστα, προς θεού, να καταγγείλεις επώνυμα κάποιον συνδικαλιστή; Όχι
βέβαια! το γιατρό που παίρνει φακελάκι στο χωριό σου; Αποκλείεται!
Ανώνυμα όμως να καρφώνουμε όποιον λάχει ακόμα και αν δεν υπάρχει τίποτε.
Τι διαφορά έχει αυτό από τους μαύρους κουκουλοφόρους της κατοχής που
κατέδιδαν κάποιον που δε γούσταραν στους κατακτητές;

Προσωπικά βρίσκω την κίνηση λάθος όσο στηρίζεται στην ανωνυμία, αν θες
να καταδώσεις κάποιον για διαφθορά κάντο επώνυμα, υπάρχουν νόμοι και
αρχές για να προστατέψουν εσένα -αλλά και αυτόν. Σε τελική κάντο μέσω
ενός φορέα ή έστω μέσω κάποιας εφημερίδας.

Και εν πάσει περιπτώσει, τί σχέση έχει αυτό με ελ/λακ και το αντικείμενο
της λίστας; Εκεί καταντήσαμε δηλαδή ή μάλλον εκεί κατήντησε το
open-source στην Ελλάδα; Ή θα μαλώνουμε για κατακερματισμούς κοινοτήτων,
ή θα μαλώνουμε για το πως το "κάρφωμα" θα γίνεται ανώνυμα -πάντα όμως σε
Linux servers ε, μην ξεχνιώμαστε- ή θα διαβάζουμε την δίχρονη γκρίνια
του Σίμου για ένα ssh σε ένα planet. S/N ratio -> 0.

Last straw. Βγαίνω από τη λίστα να σας αδειάσω και τη γωνιά μην
αναγκάζεστε να διαβάζετε και τη δικιά μου γκρίνια όλη την ώρα.

Καλή σας μέρα.

Κωνσταντίνος Μαργαρίτης