ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Βάλε τελεία και παύλα στη διαφθορά... http://www.teleiakaipavla.gr/

  • Subject: Re: Βάλε τελεία και παύλα στη διαφθορά... http://www.teleiakaipavla.gr/
  • From: Pantelis Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 27 Sep 2012 13:31:51 +0300
2012/9/27 G. Miliotis <corfiot+ellak [ at ] elementality [ dot ] org>:
> Αυτό που προτείνω είναι να δοθεί από τη σελίδα αυτή βοήθεια για επιπλέον
> προστασία της ανωνυμίας, πχ οδηγίες να γίνει χρήση της από internet
> cafe, συνδέσμους προς TOR howtos, anonymizer proxies και πληροφορίες για
> το private browsing και το sandboxing, που κανονίζουν ακόμα και το θέμα
> του user-agent ως μέσο ταυτοποίησης. Ή ένα έτοιμο πακέτο με όλα αυτά
> μέσα προς εγκατάσταση για τους άσχετους πχ firefox portable με tor και
> τις κατάλληλες ρυθμίσεις σε Self-extract πακέτο ή παρότρυνση χρήσης ενός
> live-cd για την δουλειά αυτή, κλπ.

Ναι, ένα livecd ή windows installer στα ελληνικά που "απλά να δουλεύει"
με TOR / proxies κλπ θα ήταν πολύ καλή περίπτωση για υποβοήθηση
της ανωνυμίας.

Αλλά ακόμα και αν διασφαλιστεί η ανωνυμία, πώς εξασφαλίζεται η αξιοπιστία
των καταγγελιών; Δεν είμαι σίγουρος ότι η στατιστική μπορεί να λύσει αυτό
το πρόβλημα αν υποθέσουμε έναν adversary που ξέρει τι κάνει.

Χαιρετισμούς,
Παντελής