ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: open-source Digest, Vol 112, Issue 1

On 2012-10-02 10:59, GEORGE SIDIRAS <sidirasg [ at ] gmail [ dot ] com> wrote:

> Κάτι πρέπει να γίνει και αυτό είναι μια αρχή ... το να μην κάνουμε
> τίποτα και να περιμένουμε να γίνει κάτι από μονό του δεν υπάρχει.
>
> Η πληροφορική μπορεί να βοηθήσει
>
> Παράδειγμα  ,
>
> Να γίνει νόμος ώστε όλα να υπάρχουν στο διαδίκτυο.
>
> Να απαγορευτεί να υπάρχει απόφαση η ψήφισμα από τους βουλευτές εάν
> πριν δεν έχει αναρτηθεί ο νόμος στο κοινό σε site) .
>
> Όλες οι δαπάνες να είναι αναρτώμενες στο κοινό αλλιώς δεν θα
> πληρώνονται. Από όλα τα παραπάνω θα εξαιρεθούν οι δαπάνες και οι νομοί
> που θιγούν την εθνική ασφάλεια.

> [...]

Ένα "θεωρητικό παράδειγμα" δεν αρκεί όμως.  Οι κινήσεις τύπου "διαφάνεια
τώρα" και αντίστοιχες, όπως πολύ σωστά αναφέρεις (έστω και έμμεσα), δεν
έχουν απολύτως κανένα αποτέλεσμα χωρίς κάποιο μηχανισμό ελέγχου & επιβολής.
Μπορεί να καταγραφούν ένα εκατομμύριο ανώνυμα περιστατικά διαφθοράς.  Αυτό
που ρώτησε ο Χρήστος δεν είναι αν πρέπει να το κάνουμε ή όχι.

Ρώτησε τι θα γίνει _αφού_ γίνει η καταγραφή.  Για να υπάρξει μηχανισμός
επιβολής μιας κατάστασης μη-διαφθοράς είναι _αναγκαίο_ να μπορεί να
χρησιμοποιηθεί η πληροφορία.  Και δε βλέπω κάποιο σοβαρό τρόπο με τον οποίο
μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια λίστα από εντελώς ανώνυμα περιστατικά,
καταρχήν ακριβώς _επειδή_ είναι ανώνυμα.  Αν μπορεί οποιοσδήποτε να
αναρτήσει, χωρίς κανένα είδος επιβεβαίωσης, διασταύρωσης των στοιχείων ή
άλλου 'ποιοτικού' ελέγχου, όσα ανώνυμα περιστατικά θέλει ή πιστεύει ότι
μπορεί, αυτομάτως η αξία των αναφερόμενων περιστατικών αγγίζει το μηδέν.
Αφού δεν υπάρχει κανένας τρόπος επιβεβαίωσης ότι ισχύουν, το _πρώτο_ πλαστό
περιστατικό αυτομάτως υποβαθμίσει την ποιότητα και αξία όλων των υπόλοιπων
σε 'άχρηστη λάσπη'.

Και δεν υπάρχουν πολλές νόμιμες ή σοβαρές χρήσεις της άχρηστης λάσπης.