ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Βάλε τελεία και παύλα στη διαφθορά... http://www.teleiakaipavla.gr/

  • Subject: Re: Βάλε τελεία και παύλα στη διαφθορά... http://www.teleiakaipavla.gr/
  • From: Faidon Liambotis <paravoid [ at ] debian [ dot ] org>
  • Date: Tue, 2 Oct 2012 10:44:34 +0100
On Mon, Oct 01, 2012 at 10:19:52PM +0300, Christos Ricudis wrote:
> Το ερωτημα ειναι: σε τι θα βοηθησει αυτο;
>
> Θελουμε να καταγραψουμε τη διαφθορα για στατιστικους λογους; Αν ναι, δεν
> γινετσι ετσι.
>
> Θελουμε να καταγραψουμε συγκεκριμενα περιστατικα διαφθορας; Αν ναι, παλι
> δεν γινεται ετσι.
>
> Θελουμε να αλλαξουμε την κοινωνικη συνειδηση του κοσμου μεσα απο το
> δημοσιο ξεμπροστιασμα; Μα θα αλλαξει οντως ετσι; Αμα φτασεις στο σημειο
> να λαδωνεσαι, διατρεχεις πολυ μεγαλυτερους κινδυνους και εχεις επιλεξει
> να τους αγνοησεις (η εισαι σε θεση να τους παρακαμψεις). Ο φοβος του
> [...]

Τείνω να συμφωνήσω.

Κι εγώ δεν βλέπω σπουδαία χρησιμότητα: το site ζητά την αφαίρεση τόσων
πληροφοριών από τα περιστατικά που αυτό που απομένει τελικά ως
πληροφορία είναι αυτό που γνωρίζουμε όλοι μας: «υπάρχει διαφθορά στο
ελληνικό δημόσιο».

Η μόνη χρησιμότητα που θα έβλεπα θα ήταν για whistleblowing στα μεγάλα
-και περισσότερο σημαντικά και διαβρωτικά για την κοινωνία κατά τη γνώμη
μου- περιστατικά διαφθοράς (τύπου C4I, Βατοπαίδι, δομημένα ομόλογα κτλ.)
αλλά έχω την αίσθηση ότι δεν είναι στους στόχους του site· ακόμα και αν
κάποιος τολμήσει και το πράξει, το περιστατικό θα χαθεί μέσα στον σωρό
των καταγγελιών.

Φ.