ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά από την Εταιρία ΕΛ/ΛΑΚ (ΕΕΛΛΑΚ)

Ακόμα δεν υπήρξε επίλυση. Παραθέτω τι έγινε από τότε που στάλθηκε το
προηγούμενο γράμμα:

1. Η συζήτηση συνεχίστηκε στη λίστα Ubuntu-gr,
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/2012-September/thread.html#13986
όπου ο Νίκος Ρούσσος έστειλε μήνυμα.

2. Ο Νίκος Ρούσσος εξακολουθεί να αρνείται να επαναφέρει την πρόσβαση
στα αρχεία του πλανήτη,
όπως είχε συμφωνηθεί στην αρχή.

3. Σε σχόλιο που άφησε στο «Απαράδεκτη συμπεριφορά από την Εταιρία
ΕΛ/ΛΑΚ (ΕΕΛΛΑΚ)»,
http://simos.info/blog/archives/1256
απαντώ με την ανάρτηση «Περί ad hominem», http://simos.info/blog/archives/1266

4. Ποια είναι η σχέση μεταξύ Εταιρίας ΕΛ/ΛΑΚ και της «κοινότητας» ellak.gr;
http://simos.info/blog/archives/1270
Αν και το ellak.gr υποτίθεται ότι αποτελεί κοινότητα ελεύθερου λογισμικού,
φαίνεται ότι για τα θέματα αποφασίζει και διατάσει η Εταιρία ΕΛ/ΛΑΚ (ή
ο Νίκος Ρούσσος;).

Και εξακολουθώ να μην έχω πρόσβαση στο έργο μου.

Για να έχει σημαντική συμβολή η Εταιρία ΕΛ/ΛΑΚ στο ελεύθερο λογισμικό
στην Ελλάδα,
πρέπει να αλλάξουν αρκετά πράγματα. Υπάρχει η διάθεση για ριζικές αλλαγές;

Σίμος