ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά από την Εταιρία ΕΛ/ΛΑΚ (ΕΕΛΛΑΚ)

Καλησπέρα,

όπως ανέφερα και στη σχετική συζήτηση στη λίστα του Ubuntu, υπάρχει
διαχειριστική πρόσβαση στο planet απ' τον Σίμο [1]. Παρόλα αυτά αν για
κάποιο λόγο το τρέχων setup δεν σε βολεύει προφανώς και υπάρχει διάθεση
για να το κοιτάξουμε.

Παραμένει όμως ακατανόητο γιατί απαιτούνται τόσα mails σε λίστες και
τόσες προσωπικές αναφορές για μια υπηρεσία που κάνει απλώς feed
aggregation και της οποίας η διαχείριση γίνεται δημόσια [2] και για μια
διαφωνία που φαίνεται να είναι περισσότερο τεχνικής φύσεως.

Επειδή έχω την αίσθηση πως κουράζουμε τις λίστες, έχω ζητήσει εδώ και
καιρό να βρεθούμε από κοντά και να το συζητήσουμε. Η προσωπική
επικοινωνία βοηθάει πολλές φορές να λύνονται παρεξηγήσεις που μπορεί να
δημιουργούνται στα emails.

Ζητώντας προκαταβολικά συγνώμη απ' τους εγγεγραμμένους της λίστας, θεωρώ
πως το θέμα είναι λήξαν εδώ. Θα περιμένω προσωπικό email για να
κανονίσουμε μία συνάντηση.

[1] http://ur1.ca/alwp6
[2] http://ur1.ca/alwpj