ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ο δήμος Χανίων εγκαθιστά ΕΛ/ΛΑΚ

  • Subject: Re: Ο δήμος Χανίων εγκαθιστά ΕΛ/ΛΑΚ
  • From: Thanos Kyritsis <djart [ at ] linux [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 14 Nov 2012 13:35:33 +0200
Ακόμα πιο ενδιαφέρον πάντως θα ήταν να αναλάβει κάποιος φορέας (το
προφίλ της ΕΕΛΛΑΚ μου φαίνεται πως ταριάζει σε αυτό που θα πώ) να
συγκεντρώσει ως στατιστικά πόσοι Δήμοι, πόσοι σταθμοί εργασίας, κλπ
κάνανε τη μετάβαση και μετά:

α) Αφενός να το διαφημίσει στα social media (ώστε να υπάρχει και "το
παράδειγμα της Ελλάδας" πέρα από το Μόναχο)

β) Αφετέρου να βρεθεί μια φόρμουλα να διοχετευθούν τυχόν bug reports
και feature requests (εγώ ορκίζομαι πως θα υπάρξουν *ΠΟΛΛΑ*) προς τους
upstream developers, διότι αλλιώς είναι να τα κάνεις report ως απλός
χρήστης και άλλη βαρύτητα έχει να τα στέλνεις ως "Ελληνική προσπάθεια
εκOpenSource-ισμού"

γ) Κυρίως όμως, να βρισκόταν άλλη μια φόρμουλα να γίνεται (πχ κάθε
χρόνο) ένα μαζικό donation ή sponsorship προς όλους αυτούς τους
φορείς/οργανισμούς (λέγε με Apache ή FSF ή Libreoffice Foundation) ή
έστω τις ομάδες των developers ως ξεχωριστές μονάδες που αναπτύσσουν
όλο αυτο το (πλέον) χρήσιμο για το Δημόσιο λογισμικό. Κι αυτό διότι,
ναι μεν το Open Source Software δεν έχει (αρκετές φορές) license fees,
αλλά αυτό δε σημαίνει πως το κόστος ανάπτυξης είναι μηδέν :-)