ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: tux typing και ελληνικά

Το έχω δει σε Ubuntu που δουλεύει μια χαρά. Για να μη δουλεύει σωστά όμως και σε windows περιβάλλον ή και σε κάποιες άλλες διανομές, προφανώς η σωστή λειτουργία θα είναι συμπτωματική. Χρειάζεται να κάνω κάτι; Η γραμματοσειρά που χρησιμοποιείται πώς θα μπορούσε να αλλάξει ή να εμπλουτιστεί και με τους ελληνικούς χαρακτήρες;

Γιάννης Παΐλας

--- Στις Κυρ., 06/01/13, ο/η Pantelis  Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε: