ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

FOSDEM 2013

καλή χρονιά σε όλους, και η συνήθης υπενθύμιση
ότι η FOSDEM είναι σταθερή στο ραντεβού της
το πρώτο Σαββατοκύριακο του Φεβρουαρίου στις Βρυξελλες.

δεν έχει ανακοινωθεί το αναλυτικό πρόγραμμα
για όλα τα DevRooms ακόμα, αλλά υποθέτω,
με καμμιά 30αριά παράλληλα tracks που έχει,
όλο και κάτι θα είναι ενδιαφέρον κάθε στιγμή.

φέτος εγώ προσωπικά θα είμαι την περισσότερη ώρα
στο Legal Issues DevRoom, που αναβαθμίστηκε
σε πλήρες διήμερο και σε μεγαλύτερο δωμάτιο.

όποιος άλλος θα είναι παρών, ας ειδοποιήσει.

και όπως πέρισυ, επαναλαμβάνω ότι η Intel
προσλαμβάνει σταθερά κόσμο για Open Source,
οπότε αν ενδιαφέρεστε μιλήστε μου! :-)

--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] zvr [ dot ] gr

πλοήγηση μηνυμάτων