ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ

Από τη στιγμή που μιλάμε για λογισμικό *υποχρεωτικό* από το Δημόσιο, τότε
καλά θα έκανε να έβγαζε το Δημόσιο και ένα υπόδειγμα του οδηγού της
συσκευής για ενσωμάτωση σε προϊόντα του ιδιωτικού τομέα (όπως κάνουν και οι
εταιρείες για drivers καρτών γραφικών κλπ)

Λογικά, καθώς μιλάμε για λογιστική, η ΜΟΝΗ επιλογή είναι ο ανοικτός
κώδικας, τόσο για να ξέρουμε τι ακριβώς κάνει, όσο και αντί να βλέπουμε
υπέρογκες χρεώσεις για ..10 γραμμές κώδικα, να βλέπουμε ανταγωνισμό στα
features του λογισμικού. Α, είναι και MAJOR θέμα ασφαλείας, btw...

Να πάρουν θέση όσοι ενδιαφέρονται για το ανοικτό λογισμικό. Καιρός να
θέσουμε κι εμείς μερικές κόκκινες γραμμές. ;-)

Στέφανος