ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Κάλεσμα για τη συνεργατική ανάπτυξη διαδικτυακής υπηρεσίας της ΓΓΠΣ σε συνεργασία με την ΕΕΛ/ΛΑΚ

  • Subject: Re: Κάλεσμα για τη συνεργατική ανάπτυξη διαδικτυακής υπηρεσίας της ΓΓΠΣ σε συνεργασία με την ΕΕΛ/ΛΑΚ
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 19 Sep 2013 15:32:41 +0300
Η απορία είναι απόλυτα δικαιολογημένη, δοκιμάζουμε δράσεις που
υλοποιούνται σε πολλές χώρες για συνεργατική ανάπτυξη εφαρμογών από
όσους κρίνουν ότι έχουν αμοιβαίο συμφέρον να συμμετάσχουν, το
λογισμικό που θα αναπτυχθεί θα είναι διαθέσιμο με την Ευρωπαϊκή άδεια
ανοιχτού λογισμικού την
https://joinup.ec.europa.eu/software/page/eupl,  επιπλέον πληροφορίες
για την δράση υπάρχουν στο http://goo.gl/bE7ZPl .

Σε συνεργασία με τον Γενικό Γραμματέα της ΓΓΠΣ και τους συνεργάτες του
έχουμε ορίσει τις αρχικές απαιτήσεις αυτού του μικρού έργου
πληθοπορισμού( http://el.wikipedia.org/wiki/Crowdsourcing ) σε
συνεργασία με τους developers που θα επιλεγούν θα οριστικοποιηθεί ο
σχεδιασμός του.

Τα χρηματοδοτούμενα έργα συνήθως αρχίζουν να υλοποιούνται 36 μήνες
μετά τον αρχικό σχεδιασμό τους και αφορούν πολύ μεγάλο φυσικό και
οικονομικό αντικείμενο. Ως ΕΕΛ/ΛΑΚ μας ενδιαφέρει να αξιοποιήσουμε
τεχνικές πληθοπορισμού για να υλοποιηθούν πολύ μικρές δράσεις με
μεγάλο αντίκτυπο για τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τον δημόσιο
τομέα συνολικά.

Η ΕΕΛ/ΛΑΚ επιδιώκει σε συνεργασία με φορείς του δημοσίου και του
ιδιωτικού τομέα να σχεδιάζει δράσεις πληθοπορισμού που εξυπηρετούν το
δημόσιο συμφέρον.

Προφανώς η κριτική είναι ευπρόσδεκτη και θα την λάβουμε υπόψη στον
σχεδιασμό της επόμενης δράσης.

Με εκτίμηση,
Θ.Καρούνος