ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Licensing Workshop

Για το attribution, σε περίπτωση που ένα dataset
(π.χ., σεισμών) έχει συλλεχθεί από πολλές πηγές,
μου φαίνεται ότι μπορεί κάποιος απλά να του
δώσει ένα νέο όνομα π.χ., "earthquakes dataset",
να το δώσει σε μια σελίδα όπου θα αναφέρει και
τα credits και σε κάθε paper / παρουσίαση να
δίνει μόνο ένα reference στο συνολικό dataset
αντί για εκατοντάδες; (Το paper / παρουσίαση
είναι απλή χρήση, όχι derivative work σε αυτή
την περίπτωση, έτσι δεν είναι;)

Οπότε μου φαίνεται ότι το μόνο πραγματικό
πρόβλημα είναι η περίπτωση των ασύμβατων
αδειών.

Χαιρετισμούς,
Παντελής