ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Μαζική αποστολή

> Η μαζική αποστολή είχε συμπεριλάβει e-mail από διάφορες λίστες επαφών, όσων
> ασχολούνται με τα κοινά ή/και έχουν κοινές απόψεις με τις προτάσεις μας,
> συμπεριλαμβανομένου και της δικής μου λίστας επαφών.

Οι λίστες που ασχολούνται με τα κοινά είναι οι: lgu, open-source,
thelug, hellug;

> Δυστυχώς, οι Πολίτες Μπροστά δεν έχουμε το έμμισθο προσωπικό των συνδυασμών
> του πελατειακού τόξου, ώστε να κάνουμε άψογα την προεκλογική μας εκστρατεία,
> και το αποτέλεσμα είναι αυτές οι παρατυπίες.

Δεν μ' ενδιαφέρει ποσώς.
Ούτε και εκλογική αναμπουμπούλα ούτε και η ψηφοθηρική σας επαιτεία.

> Από την άλλη, ο συνδυασμός μας έχει σίγουρα σχέση με το ανοικτό λογισμικό.
> Στο πρόγραμμα μας, εφ' όσον εκλεγούμε, είναι να αυτοματοποιήσουμε όλη την
> Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με ανοικτό λογισμικό. Οι λύσεις που θα
> εφαρμόσουμε έχουν αναδειχθεί μέσω επαφών μου με άτομα της κοινότητας, και
> ενδεικτικά, περιλαμβάνουν πέρα από Libre Office, μια πλειάδα web εφαρμογών
> που θα διασυνδέσουν τις διάσπαρτες δημόσιες υπηρεσίες σε μία ενιαία virtual
> κοινότητα, με συγκεκριμένες αρμοδιότητες και διαδικασίες.

</typical_campaign_promise>

> Για το λόγο αυτό, και όχι για το spam των λιστών, ζητώ την στήριξη σας στις
> Περιφερειακές εκλογές (ακόμη και ένα Like στο Facebook
> https://www.facebook.com/StefanosKouzofRCM μετράει), καθώς θα είναι η πρώτη
> φορά που θα έχουμε δηλωμένη τη θέληση της Περιφερειακής Αρχής για να
> αυτοματοποιήσουμε το Δημόσιο, μόνο με ΕΛΛΑΚ!

Έτσι. Μην χαθεί κι ευκαρία να μαζέψεις ένα άκόμα like για ένα καλύτερο αύριο.

http://www.pritchettcartoons.com/cartoons/low-life.jpg

Καλή κάλπη,
Σοφοκλής