ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Κρανιδιώτης Παναγιώτης Υποψήφιος Δ. Συμβουλος Καμίνη

  • Subject: Re: Κρανιδιώτης Παναγιώτης Υποψήφιος Δ. Συμβουλος Καμίνη
  • From: Adrian Pappas <pappasadrian [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 13 May 2014 00:23:34 +0300
η προωθηση υποψηφιοτήτων υποθετω δεν εμπιπτει στους σκοπους αυτης της
λιστας, ασχετως του ποιος ειναι υποψηφιος.
αρα, σε καθε περιπτωση, ειναι σπαμ.

εκτος και αν θεωρειται οτι ειναι οκ να διαφημιζονται ατομα και συνδυασμοι,
οπότε να αρχίσω και εγώ να παραθέτω προτεινόμενους υποψήφιους (εχω
καμποσους)

Ανδριανός