ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Άρθρο μου για τα ανοικτά δεδομένα

  • Subject: Re: Άρθρο μου για τα ανοικτά δεδομένα
  • From: Nikos Zaharioudakis <nzahar [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Fri, 16 May 2014 15:28:35 +0300
Καλησπέρα Λίστα / Παναγιώτη,

Στο χωριό μου το λένε και advertorial. Δεν είναι κακό απαραίτητα.
Βάλε και κάνα link και να ενημερωθεί ο αναγνώστης για αυτά που γράφεις.
Κάνα πρακτικό παράδειγμα με link για την εκτέλεση του προϋπολογισμού
σε πραγματικό χρόνο, ίσως και για την υλοποίηση να ήταν ενδιαφέρον
από τεχνικής πλευράς.

Βέβαια είναι ευαίσθητο το γεγονός ότι εμφανίστηκε στον αφρό λίγες μόλις
μέρες πριν τις εκλογές.

Καλά αποτελέσματα στους συμμετέχοντες στις εκλογές (είτε εκλέγουν , είτε
εκλέγονται )

Φιλικά,

Nikos

########################################3
Zaharioudakis Nikos, RHC{A,DS,E,VA,X,I}, VCP(4,5},VCI, Mentor VCI,
ZimbraInstructor
https://www.redhat.com/wapps/training/certification/verify.html?certNumber
=100-001-262&isSearch=False&verify=Verify
Public  Calendar : https://www.google.com/calendar/embed?src=nzahar
%40gmail.com&ctz=Europe/Athens
+30 694 720 40 63
http://zimbra.wikidot.com/zimbra-installations-in-greece

Στις 16 Μαΐου 2014 - 3:09 μ.μ., ο χρήστης
<dvd23qs+hyxv44 [ at ] guerrillamail [ dot ] com>έγραψε: