ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Συμμετοχή στο Google Summer of Code

 Καλησπέρα,

θα με ενδιέφερα πολύ να δηλώσω συμμετοχή στο CSoC φέτος και τα προγράμματα
τα οποία με ενδιαφέρουν και έχω τις αντίστοιχες γνώσεις είναι τα εξής:

- Adding Greek language on NLP library Spacy.io
- Government Gzette text mining, cross linking, and codification
- Development of an open source Greek Spelling and Grammatical Dictionary

Θα μπορούσα να έχω περισσότερες πληροφορίες για αυτά;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Mε εκτίμηση,
Καρρά Σταυρούλα

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας και συζητήσεων για το κίνημα του ελεύθερου και ανοικτού λογισμικού στην Ελλάδα - A general discussion list about the open-source movement in Greece,
https://lists.ellak.gr/open-source/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <open-source+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.