ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [opendata] Νέα έκδοση data.gov.gr

Καλησπέρα Σπύρο,

δεν θα μπορούσα να συμφωνούσα περισσότερο, αλλά πλέον νομίζω οτι δεν αρκεί
πλέον ο δεύτερος χρόνος. Σε τόσα σημαντικά θέματα το "κάρο δεν μπορει να
μπαίνει πίσω από το
άλογο". Θα ήταν χρήσιμο να προσθέσουμε για όλους αυτούς που  οργανώνουν ή
πατρονάρουν ανοικτά project ότι στην βασική σελίδα του δημόσιου
αποθετήριου που στεγάζεται θα έπρεπε να είχε εκτός από  αρχείο license
(κάποιος κάνει πλάκα με το © Copyright 2020 - ε; στην βασική σελίδα )
που πλέον είναι σχεδόν υποχρεωτικό σε οποιαδήποτε ανοικτό αποθετήριο και το
governance model, το οποίο είναι το
αμέσως πιο σημαντικό μή λειτουργικό στοιχείο του κώδικα. Στην συνέχεια
πληροφορίες με τα στοιχεία των κύκλων ανάπτυξης  (π.χ. χρόνοι,
χαρακηριστικα).
Να μην ξεχάσουμε και την σχετική καταφρονημένη mail λίστα ή την σελίδα
wiki/confluence klp

Χαιρετισμούς,
Δημήτρης
Dimitrios K. Kalogeras