ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [opengov] Εφαρμογή συστήματος online πρόσβασης σε Τ.Τ.Ε. της ΠΕΘ

Αγαπητέ συνάδελφε,

σ' ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνεις με το ηλεκτρονικό σου μήνυμα.

Καλό και χρήσιμο το έργο. Δεν εξασφαλίζεται όμως η προσβασιμότητα κατά WCAG
2.0 Level AA από ότι πρόσεξα, και είναι βασικό να εξυπηρετούνται και οι
πολίτες με αναπηρία (μιας και είναι δημόσια ιστοσελίδα καθώς αφορά υπηρεσία
της ΠΕΘ).

Με εκτίμηση,
Γιάννης Γιάλλουρος

----