ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [opengov] Re: [opengov] Εφαρμογή συστήματος online πρόσβασης σε Τ.Τ.Ε. της ΠΕΘ

  • Subject: Re: [opengov] Re: [opengov] Εφαρμογή συστήματος online πρόσβασης σε Τ.Τ.Ε. της ΠΕΘ
  • From: Στέφανος Κουζώφ <s [ dot ] kouzof [ at ] ergoq [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 28 Mar 2016 12:11:40 +0300
Αγαπητέ Γιάννη,

Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σου!
Εάν χρειαστείς βοήθεια για το σχεδιασμό των διαδικασιών και το στήσιμο τους
σε FOSWIKI, μπορείς να μιλήσεις μαζί μου.
Η εταιρεία μου ασχολείται με το FOSWIKI και έχουμε αναπτύξει σημαντικό έργο
για αυτό:
http://ergoq.gr/ergoqpm/
https://foswiki.org/Support/ErgoQ
Προσωπικά, είμαι και υπεύθυνος για την Ελληνική γλώσσα

Στέφανος

___________________________

        E r g o Q
   Process Management
  69, Mitropoleos str
Thessaloniki, Greece
        PC 54622
   Tel. +30 2311 242499
   Fax  +30 2311 242498
   http://www.ergoq.gr

Στις 27 Μαρτίου 2016 - 2:16 μ.μ., ο χρήστης Yannis Yallouros <
yannis [ dot ] yallouros [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε: