ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Αναλυτικά στοιχεία Openwifi

Αγαπητοί,

κ. Καραούλη

Ο αριθμός των δρομολογητών που έχετε εγκαταστήσει στο Μαραθώνα,
διορθώθηκε ήδη (20).
Επομένως ο συνολικός αριθμός των εγκατεστημένων είναι 420.
Θα παρακαλούσα, ειδικά τους φίλους που έχουν εγκαταστήσει πολλά routers,
να αναφέρουν τον αριθμό στο κείμενο που ανεβάζουν,(και να τον διορθώνουν
όποτε κάνουν αλλαγές), γιατί όταν είναι πάνω από 12-15 routers η
καταμέτρηση με το μάτι είναι πολύ δύσκολη και εύκολα γίνονται λάθη.

κ.Σταθόπουλε,

Αφού τα έχετε βάλει στο cloudtrax είναι εύκολο να τα ανεβάσετε και στην
ιστοσελίδα openwifi.gr για να φαίνονται on-line, όπως έχουν κάνει και
άλλοι φίλοι.
Το Σαραντάπορο Ελασσόνας είναι ένα καλό παράδειγμα, που μπορείτε να
ακολουθήσετε.

Να είστε όλοι καλά
Μπάμπης Εγγλέζος