ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Kαταχώρηση σημείων πρόσβασης δικτύων στο free-wifi.gr

  • Subject: Re: Kαταχώρηση σημείων πρόσβασης δικτύων στο free-wifi.gr
  • From: Paratheristikos Oikodomikos Synetairismos Ypallilon ATE Kritis <posypate [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Mon, 21 Nov 2011 14:34:34 +0200
Κε Σταθάκο,

Εμείς έχουμε εισάγει τα στοιχεία μας εδώ και 6 μήνες στο free-wifi (
http://free-wifi.gr/el/find-free-hotspots/posypate)
αλλά για κάποιο λόγο το hotspot μας δεν εμφανίζεται στον χάρτη του νομού
Ηρακλείου.

Μήπως μπορείτε να δείτε γιατί? Έχω στείλει και στο παρελθόν μήνυμα μέσω του
http://free-wifi.gr/el/contact-us/ αλλά ουδέποτε έλαβα απάντηση.

Φιλικά,

Γιώργος Ανδρεαδάκης
Πρόεδρος Δ.Σ. ΠΟΣΥΠΑΤΕ

Στις 16 Νοεμβρίου 2011 11:17 π.μ., ο χρήστης free-wifi.gr - the hotspotting
community <hotspotting [ at ] free-wifi [ dot ] gr> έγραψε: