ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: "Ζευς" - Ανοικτό μήνυμα προς την ανεξάρτητη λίστα Privacy

  • Subject: Re: "Ζευς" - Ανοικτό μήνυμα προς την ανεξάρτητη λίστα Privacy
  • From: Panos Louridas <louridas [ at ] grnet [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 6 Dec 2013 14:34:13 +0200
Δύο λόγια μόνο:

* Το αποδεικτικό της ψήφου ούτε πριν ούτε μετά το κλείσιμο της κάλπης μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον ψηφοφόρο για να δείξει τι ψήφισε—τότε δεν θα υπήρχε ανωνυμία. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να πιστοποιήσει ότι υπάρχει ψήφος που αντιστοιχεί στο κρυπτογραφημένο ψηφοδέλτιο που υπέβαλε, και ότι η ψήφος μετρήθηκε. Αν ο ψηφοφόρος θέλει να δει ότι πράγματι το Ζευς λαμβάνει το σωστό ψηφοδέλτιο, μπορεί να ακολουθήσει τη διαδικασία “ψήφου ελέγχου”, με την οποία εξαναγκάζει το Ζευς να του δείξει τι υπέβαλε, ακυρώνοντας φυσικά την ψήφο. Στη διαδικασία ψήφου ελέγχου το Ζευς δεν ξέρει μέχρι την τελευταία στιγμή αν ο ψηφοφόρος θα επιλέξει να την υποβάλει κανονικά ή ως ψήφο ελέγχου, οπότε δεν μπορεί να ξεγελάσει τον ψηφοφόρο—ή τουλάχιστον μπορεί να τον ξεγελάσει μόνο με πιθανότητα 50%, και αν κάνει δύο ελέγχους με πιθανότητα 25%, κ.ο.κ.

* Η τρέχουσα εγκατάσταση του Ζευς μπορεί να χρησιμοποιηθεί για έγκαιρη αποκρυπτογράφηση και μίξη μέχρι και χιλιάδων ψηφοδελτίων (έγκαιρη = 1–2 ώρες για 3000 ψηφοδέλτια). Από εκεί και μετά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άλλους αλγορίθμους ή/και κατανεμημένες αρχιτεκτονικές επεξεργασίας. Και τα δύο είναι εφικτά.

πλ