ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: "Ζευς" - Ανοικτό μήνυμα προς την ανεξάρτητη λίστα Privacy

  • Subject: Re: "Ζευς" - Ανοικτό μήνυμα προς την ανεξάρτητη λίστα Privacy
  • From: Dimitris Kalogeras <dkalog [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Mon, 9 Dec 2013 13:13:46 +0200
Καλημέρα Στέργιο,

Παρ όλο που ήμουν ένθερμος οπαδός της καθολικής χρήσης τουθ όρου
ταυτοποίησης για τον αγγλικό authentication είναι χρήσιμο να υπάρχει
φιαφοροποίηση μεταξύ των παρακάτω διακριτών δύο περιπτώσεων:

α) Ταυτοποίηση  (συνήθως κατά την αποδοχή/υποδοχή (login) του χρήστη)
   οπου ο χρήστης δίνει τα διαπιστευτήρια του (username, password)(
certificate pin) και το σύστημα του επιστέφει OK ή fail..

β) Authentication (ας την αναφέρουμε ως Αυθεντικοποίηση)
   Είναι η παραπάνω διαδικασία με την προσθήκη οτι το αποτέλεσμα (δεν είναι
απλα OK/FALSE) αλλά είναι ένα TOKEN (με προαιρετική χρονοσήμανση) το οποίο
μπορει να επιδυκνεύει ο χρήστης σε οποια υπηρεσία του ζητά να κάνει
ταυτοποίηση ή θέλει να αποδείξει οτι είναι έγκυρος/ταυτοποιημένος χρήστης.
(Αυτή η διαδικασία είναι πρωτοεισάχθηκε π.χ. μέσω του πρωτοκόλλου kerberos)

Φιλικά,

Dimitrios K. Kalogeras

Electrical Engineer Ph.D.
Network Engineer
NTUA/GR-Net Network Management Center
skype: aweboy
voice: +30-210-772 1863
fax:     +30-210-772 1866
e-mail: dkalog [ at ] gmail [ dot ] com

2013/12/6 Stergios Anastasiadis <stergios [ dot ] anastasiadis [ at ] cs [ dot ] uoi [ dot ] gr>