ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Το OpenKM δεν φορτώνει το Scriptum δεν κάνει login (Cannot build JAXB context)

  • Subject: Το OpenKM δεν φορτώνει το Scriptum δεν κάνει login (Cannot build JAXB context)
  • From: Yannis Panagis <ypanagis [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Fri, 5 Aug 2011 13:43:53 +0300
Καλημέρα σας

Ενδιαφέρομαι να κάνω μια demo εγκατάσταση στον υπολογιστή μου για να δω το
περιβάλλον και κατά πόσον μπορούμε να το δουλέψουμε αλλά να πω την αμαρτία
μου δεν τα πάω καλά με JBoss ...

Έχω ένα παρόμοιο πρόβλημα με τον κύριο Γαβαλάκη, μόνο που σ' εμένα δεν
φτάνει καν στο login screen καν ούτε το OpenKM στο
http://localhost:8080/openkm.
Προσπαθώ να εγκαταστήσω το Scriptum 1.1 από το bundle σε Windows XP, Java
1.7 SDK, και MySQL 5.1.41 (διαθέσιμη μέσω xampp). Έχω ακολουθήσει τις
οδηγίες εγκατάστασης, οι βάσεις δημιουργούνται κανονικά.

Την πρώτη φορά που σήκωσα τον JBoss είχα στο *OpenKM.cfg*
hibernate.hbm2ddl=create

και στο 2ο τρέξιμο το άλλαξα σε

hibernate.hbm2ddl=none

όταν φορτώνει ο JBoss μου γράφει :