ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Σχετ: Πρόβλημα στη δημιουργία νέων χρηστών

  • Subject: Σχετ: Πρόβλημα στη δημιουργία νέων χρηστών
  • From: efi koutsouroupa <e_koutsouroupa [ at ] yahoo [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 16 Sep 2011 10:26:44 +0100 (BST)
Καλημέρα,

Έκανα κι εγώ κάποιες δοκιμές και αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα με το Γιάννη. Δημιούργησα ένα νέο χρήστη με ρόλο admin και μπόρεσα να δουλέψω κανονικά και στο OpenKM και στο eProtocol.
Όταν όμως προσπάθησα να κάνω το ίδιο με έναν νέο χρήστη με ρόλο writer είχα πρόβλημα. Όταν προσπαθώ να κάνω Login στο OpenKM με το χρήστη αυτό η εφαρμογή βγάζει μήνυμα λάθους και κολλάει. Πρέπει μετά να κάνω restart τον jboss για να ξαναδουλέψει.
Επίσης αυτός ο χρήστης στο eProtocol δεν μπορεί να εισάγει νέο πρωτόκολλο. Βγαίνουν εσφαλμένα μηνύματα.
Το έχει δοκιμάσει κάποιος άλλος να μας πει αν το έχει παρατηρήσει?

/Εφη Κουτσουρούπα

Απο: Yannis Panagis <ypanagis [ at ] gmail [ dot ] com>
Προς: Scriptum users <scriptum-users [ at ] ellak [ dot ] gr>
Στάλθηκε: 3:11 μ.μ. Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2011
Θεμα: Re: [scriptum] Πρόβλημα στη δημιουργία νέων χρηστών

Στέλνω ένα log toy JΒoss. Αφορά προσπάθεια σύνδεσης στο OpenKM ως νέος χρήστης με ρόλο WRITER. Αν μπορείτε ρίξτε μια ματιά

Καλό μεσημέρι,
Γιάννης

Επειδή το πρόβλημα δεν είναι στη δημιουργία των χρηστών στο OpenKM (αφού τους δημιουργείς πρώτα εκεί) είναι εύκολο να στείλεις το log του jboss για να δούμε ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα?