Καλησπέρα σας και ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο όσων ασχοληθούν με τις ερωτήσεις που θα κάνω. Έχοντας κατεβάσει και εγκαταστήσει σε ένα pc το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο έχω τις παρακάτω ερωτήσεις – απορίες. Α) Δικτυακή λειτουργία του συστήματος. Η τυπική - τοπική εγκατάσταση που περιγράφεται στο εγχειρίδιο δουλεύει κανονικά αλλά μόνο για περιπτώσεις που η stand alone εγκατάσταση αρκεί για τις ανάγκες της υπηρεσίας. Είδα ότι δεν σηκώνει πραγματικά web services ώστε να δουλέψει δικτυακά. Στο εγχειρίδιο «Παράμετροι Διαχείρισης του SCRIPTUM/eProtocol/eCase στα Ελληνικά» αναφέρονται κάποιες παράμετροι οι οποίοι πρέπει να αλλάξουν για δικτυακή χρήση αλλά δεν υπάρχει κάποια πιο αναλυτική περιγραφή οπότε το πράγμα θέλει ψάξιμο (ειδικά αν κάποιος δεν έχει ασχοληθεί ξανά με το OpenKM και την δομή του). Η ερώτηση λοιπόν είναι αν υπάρχουν κάπου πληροφορίες / οδηγίες κτλ κτλ για δικτυακή εγκατάσταση του περιβάλλοντος. Β) Υποχρεωτικά πεδία στο πρωτόκολλο. Κάνοντας διάφορες δοκιμαστικές εγγραφές στο πρόγραμμα διαπίστωσα ότι σχεδόν όλα τα πεδία του πρωτοκόλλου είναι υποχρεωτικά. Το ερώτημα μου αφορά τα υποχρεωτικά αρχεία (τουλάχιστον ένα) που πρέπει να «επισημανθούν» με κάθε πρωτόκολλο. Εμείς σαν υπηρεσία (Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) πρωτοκολλούμε κάθε χρόνο ένα πολύ μεγάλο αριθμό αιτήσεων οι οποίες καταχωρούνται αυτόματα σε άλλα συστήματα και δεν κρατούνται αντίγραφα. Το σύνολο των εγγράφων αυτών (αιτήσεις μετάθεσης, απόσπασης, διορισμών, εντάξεων σε πίνακες αναπληρωτών, ΚΠγ κτλ) σε μια μεγάλη Διεύθυνση μπορεί να ξεπερνούν τις 5000 πολυσέλιδες αιτήσεις κάθε χρόνο που πρακτικά είναι αδύνατο και χαζό να περάσουν στο σύστημα. Υπάρχει λοιπόν τρόπος να γίνουν τα αρχεία μη υποχρεωτικό πεδίο στο πρωτόκολλο; (σκέφτηκα την λύση του να περνάει ένα dummy έγγραφο σε κάθε τέτοιο πρωτόκολλο αλλά το θεωρώ πολύ πρόχειρη λύση). Παπαλεωνίδας Αντώνης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΔΔΕ Ν. Εβρου