ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ερωτήσεις για το Scriptum

--
Michael Mountrakis

On 13 Σεπ 2012, at 12:54 μ.μ., ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ν. ΕΒΡΟΥ <plinet [ at ] dide [ dot ] evr [ dot ] sch [ dot ] gr> wrote:

> [...]
> Η ερώτηση λοιπόν είναι αν υπάρχουν κάπου πληροφορίες / οδηγίες κτλ κτλ για δικτυακή εγκατάσταση του περιβάλλοντος.

Δε το κατάλαβα αυτο που με ρωτάτε;;; Η εφαρμογή είναι δικτυακή απο τη φύση της. Έχει web interface στο οποίο δουλεύει μέσα απο τον brawler, το stand alone που αναφέρεται;;;;; Τι αλλο επρεπε να εχει για να ειναι web εφαρμογη;;; Επίσης φυσικα και έχει services και μάλιστα δυο ειδών τα οποία παρέχουν υπηρεσίες πάνω στο openkm αλλα και στο scriptum.

> [...]
>  Ακριβώς αυτο.  Τα πεδία ναι είναι υποχρεωτικά λογω constraint στη βαση δεδομενων αλλα καινλογω κωδικα τήρησης  πρωτοκολλου στισ Δ Υ. Το εάν θα περάσουν όλα τα επισυναπτωμενα είναι απόφαση δική σας. Πχ εάν έρθει στην αλληλογραφία φυλλάδιο πίτσας , προφανώς και δε μπαίνει καν στο πρωτόκολλο.....

Ευχαριστώ