ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Σχετικά με την εφαρμογή ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου

  • Subject: Re: Σχετικά με την εφαρμογή ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου
  • From: "George J. Capnias" <gkapnias [ at ] geoapikonisis [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 18 Jun 2013 09:43:41 +0300
Καλημέρα σε όλους,

Κε Χρυσέ, επειδή η επιμονή σας στην ερώτηση είναι έντονη, θα μπορούσατε να μας βοηθήσετε να καταλάβουμε το βάρος της;

Προσωπικά, από την επαφή μου με το Scriptum, δεν μαγεύτηκα από την υλοποίηση επάνω από το OpenKM, αλλά από την απλότητα που έχει επιτύχει να προσφέρει στον τελικό χρήστη, για να μπορέσει να εκμεταλλευτεί μέρος των δυνατοτήτων ενός DMS συστήματος - κυρίως αυτές που τον ενδιαφέρουν στην προκυμμένη περίπτωση, αποθήκευση και ανάκτηση εγγράφων, χωρίς να έρχεται σε επαφή με το πολύπλοκο interface, αλλά "Outlook" του OpenKM.

Η αρχιτεκτονική της εφαρμογής - βασισμένη στη χρήση των web services του OpenKM - για να κάνει εκμετάλλευση μέρος των δυνατοτήτων του, κατά την δική μου άποψη είναι αρκετά ανοιχτός τρόπος για να επιτρέψει σε κάποιον τρίτο να αντικαταστήσει της κλήσεις αυτές προς ένα διαφορετικό DMS που προσφέρει αντίστοιχα web services.

Γιώργος Κ.

--
Geoapikonisis S.A.
11 Maiandroupoleos Str.