ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Σχετικά με την εφαρμογή ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου

  • Subject: Re: Σχετικά με την εφαρμογή ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου
  • From: Petros Gavalakis <pgaval [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 18 Jun 2013 08:37:51 +0300
Μαζί με τις προσφορές που είχαν αναρτηθεί στο wiki της ΕΕΛΛΑΚ (μετά τη
σχετική πρόσκληση) είχε αναρτηθεί και ο επισυναπτόμενος πίνακας αξιολόγησης.
Δυστυχώς, δεν μπορώ να εντοπίσω την τρέχουσα θέση των παραπάνω στο wiki για
να δώσω σύνδεσμο...

Πέτρος

Στις 18 Ιουνίου 2013 - 2:21 π.μ., ο χρήστης Dimitris Andreadis <
dandread [ at ] redhat [ dot ] com> έγραψε: