ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Σχετ: Σχετικά με την εφαρμογή ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου

  • Subject: Re: Σχετ: Σχετικά με την εφαρμογή ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου
  • From: giannis kat <giannisik [ at ] hotmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 25 Jun 2013 13:31:51 +0300

Καλημέρα σας,
Μάλλον έχετε δίκιο ότι το πρόβλημα είναι στα προαπαιτούμενα. Θα ήθελα σας παρακαλώ αν είναι δυνατό να μου διευκρινίσετε το εξής: όταν λέτε "τα προαπαιτούμενα να είναι εγκατεστημένα στο path του command line". Σε ποιο path εννοείτε; Ρωτώ για να καταλάβω αν τα εγκατέστησα στο σωστό φάκελο.
Θα ήθελα σας ενημερώσω τι εμφανίζεται ακριβώς μήπως καταλάβετε που βρίσκεται το σφάλμα: Όταν ξεκινάω το scriptum από το run.bat:       1) Στην κορυφή του cmd εμφανίζεται JAVA_HOME is not set και set JAVA_HOME to the directory of your local JDK. Έπειτα προχωράει κανονικά  και ενώ       2)Ανοίγουν οι σελίδες σε επίπεδο localhost(Jboss, Σύστημα Ηλεκτρονικού Πρωτ., Open Km)  αλλά όταν προσπαθώ να πραγματοποιήσω είσοδο στις δύο τελευταίες μου βγάζει σφάλμα στους κωδικούς πρόσβασης δηλαδή δεν τους δέχεται. Ακόμη εμφανίζονται error και τα μηνύματα στο cmd(τα γράφω συντομευμένα) " cannot open connection και access denied for   user 'scriptum@localhost' using password=YES".
Τα παραπάνω μας παραπέμπουν στο συμπέρασμα ότι τα προαπαιτούμενα δεν είναι στο σωστό path και δεν έχουν δημιουργηθεί οι βάσεις δεδομένων;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,Ι. Κατηφόρης