Για την εκπαίδευση είναι χρήσιμα οποία έργα είναι διαθέσιμα με άδειες ανοιχτού λογισμικού ή/και ανοιχτού περιεχομένου, δείτε για ενημέρωση το https://mathe.ellak.gr/?page_id=95 Θ.Κ. On Mon, May 13, 2019, 14:32 P.Yiouta-Mitra <antipaxos [ at ] metal [ dot ] ntua [ dot ] gr> wrote: > Πολύ ενδιαφέρον. Ευπρόσδεκτη υπόδειξη. > > Ενημερώνω επίσης και για το site της Autocad: Instructables, με αντίστοιχα > μεγάλο εύρος αντικειμένου και απευθύνεται και σε δασκάλους/καθηγητές: > > https://www.instructables.com/teachers/ > > P.Yiouta-Mitra > PhD Mining Eng., MSc Computational Eng. > > Tunnelling Laboratory > School Of Mining And Metallurgy > National Technical University of Athens > Iroon Politechniou 9, Athens 15780 > Phone +302107722194, Fax +302107722199 > e-mail: antipaxos [ at ] metal [ dot ] ntua [ dot ] gr > LinkedIn : https://gr.linkedin.com/pub/p-yiouta-mitra/99/781/bb > > On 11/5/2019 8:27 μ.μ., Theodoros G. Karounos wrote: > > Προτείνω να εγγραφείτε στο https://www.hackster.io/ και να αξιοποιείτε > έργα από τα οποία μπορεί να παραχθεί STEAM εκπαιδευτικό υλικό. > > Θ.Κ. > > > -- > ___________________________ > https://gfoss.eu/ - https://ellak.gr/ > > -- > You received this message because you are subscribed to the Google Groups > "steam-epitropi" group. > To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an > email to steam-epitropi+unsubscribe [ at ] eellak [ dot ] gr. > > > <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> Virus-free. > www.avg.com > <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> > <#m_5814364175319423745_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2> > >
---- Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) για δράσεις STEAM., https://lists.ellak.gr/steam/listinfo.html Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <steam+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.