ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: [wg-members] Re: [wg-members] συμμετοχή στις ομάδες εργασίας ελλακ

  • Subject: Re: Re: [wg-members] Re: [wg-members] συμμετοχή στις ομάδες εργασίας ελλακ
  • From: Konstantinos Demertzis <kdemertz [ at ] fmenr [ dot ] duth [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 15 Jul 2015 09:47:20 +0300

Καλημέρα σας από Ορεστιάδα

και η δική μου άποψη είναι ότι θα πρέπει η οργάνωση να τεθεί με χρονικό
ορίζοντα κάπου στα μέσα Σεπτεμβρίου καθώς θα είναι πιο εύκολο για να
υλοποιηθεί τότε ο οποιοσδήποτε προγραμματισμός.

Αυτό που σε αυτή την φάση θα ήθελα να προτείνω είναι να μπορέσει να
γίνει ένα συντονισμός σε τοπικό επίπεδο μεταξύ των επικεφαλείς ή των
μελών που θα βοηθήσουν ενεργά στην υλοποίηση των εκδηλώσεων για την
προώθηση του ΕΛ/ΛΑΚ. Για τον λόγο αυτό πήρα την πρωτοβουλία και
δημιούργησα ένα φύλλο εργασίας με τα στοιχεία τα οποία μπορείτε να
ενημερώσετε και φυσικά να ενημερώνεστε για το ποιοι υπάρχουν στην
περιοχή σας ώστε να υπάρξει ένας πρώτος συντονισμός
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1hO4METeFW20RWf0fqZZoYKfPEIq-c8fOPhftL9_lcNg/edit?usp=sharing

Στις 14-07-2015 17:41, Dimitrios Karagiorgis έγραψε:

> [...]
> Ένα πρώτο θέμα που πρέπει να τεθεί στις συγκεντρώσεις αυτές είναι το πως θα οργανωθούν τα σχολικά εργαστήρια έτσι που να προωθήσουν τη γνωριμία των μαθητών με το ελεύθερο λογισμικό (Libre / Open Office και άλλα εκπαιδευτικά προγράμματα). Ένα δεύτερο θέμα που μπαίνει και μάλιστα επιτακτικά, είναι η χρήση μιας ελαφράς έκδοσης του Ubuntu για τα παλιά μηχανήματα των εργαστηρίων που είναι και τα περισσότερα στα σχολεία. Τουλάχιστον όσοι συνάδελφοι εθελοντές είναι από Θεσσαλονίκη, μπορούμε κι από τώρα να ορίσουμε τέτοια συνάντηση, απογευματινή μάλλον σε
κάποιο σχολικό εργαστήριο. Για αρχή μπορώ να διαθέσω το εργαστήριο του σχολείου μου. Πάνω σ αυτό θα πρέπει να πιέσουμε το Υπουργείο Παιδείας για μια πιο ενεργή και σαφή στροφή προς τη χρήση του ελεύθερου λογισμικού. Ένα πρώτο βήμα είναι να αρχίσουν οι υπηρεσίες του να χρησιμοποιούν το Libre Office πχ για τη διακίνηση της αλληλογραφίας τους με τα σχολεία. Από ότι φαίνεται πρέπει να γίνει γρήγορα ένα φόρουμ εθελοντών εκπαιδευτικών που μετά θα επιμεριστούν σε πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια - Γυμνάσια - Λύκεια - Επαγγελματική Εκπαίδευση με τις
ιδιαιτερότητες της κάθε βαθμίδας. Αυτά προς το παρόν κι από Σεπτέμβρη περισσότερα

Links:
------