ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [wg-members] Re: [wg-members] συμμετοχή στις ομάδες εργασίας ελλακ

  • Subject: Re: [wg-members] Re: [wg-members] συμμετοχή στις ομάδες εργασίας ελλακ
  • From: Nikos Anastasakis <uvnick [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 15 Jul 2015 10:43:30 +0300
Απο Χανιά...
Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να προωθήσουμε την χρήση του ελεύθερου
λογισμικού και της λογικής του στα σχολεία (είμαι φυσικός σε Λύκειο του
νομού). Η αρχή μπορεί να γίνει με την χρήση του Libre αλλά νομίζω ότι
μπορούν να αναπτυχθούν διάφορες ιδέες. Π.χ. μια πλατφόρμα για την
δημιουργία παρουσιάσεων, φύλλων εργασίας, αναφορά σε πηγές κ.λ.π., εισαγωγή
προσομοιώσεων και κινούμενων γραφικών κ.λ.π. ώστε να μπορεί να
χρησιμοποιείται σαν πλήρες διδασκαλίας μέσα στην τάξη...

Νίκος Αναστασάκης
Φυσικός
ΓΕΛ Βάμου Χανίων / ΕΚΦΕ Χανίων

Στις 14 Ιουλίου 2015 - 4:10 μ.μ., ο χρήστης Vasilios G. Chouvardas <
vchou [ at ] csd [ dot ] auth [ dot ] gr> έγραψε:

>  Και 'γω στη Θεσσαλονίκη έχω το ίδιο πρόβλημα. Πάντως μια συνάντηση στη
> Θεσσαλονίκη με βρίσκει σύμφωνο.
>
> Φιλικά
> Βασίλης
>
>
>
> Quoting banos <banosv [ at ] gmail [ dot ] com>:
>
> > Το ίδιο και για μένα από Θεσσαλονίκη. Νομίζω ότι θα μπορούσαμε να
> > οργανώσουμε και μιά ζωντανή συνάντηση όσων βρίσκονται στην (η κοντά
> > στη) Θεσσαλονίκη. Προτείνω για χρόνο συνάντησης την τελευταία βδομάδα
> > του Ιουλίου, αλλά ευχαρίστως δέχομαι και άλλο χρόνο.
> >
> > Βασίλης Μπάνος
> > ----
> > Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Ομάδες ΕΕΛ/ΛΑΚ,
> > https://lists.ellak.gr/wg-members/listinfo.html
> > Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας μήνυμα ηλ.
> > ταχυδρομείου στη διεύθυνση <wg-members+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.
>
>
> ****************************************************************************
> Vasilios Chouvardas, MSc, PhD
> Aristotle University of Thessaloniki,
> Department of Informatics
> e-mail: vchou [ at ] csd [ dot ] auth [ dot ] gr
> web: http://www.nano-micro.gr/
> linkedIn profile:
> http://gr.linkedin.com/pub/vasilios-chouvardas/3a/870/166/
>
> ****************************************************************************
>