ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Σχετ: [wg-members] Re: [wg-members] συμμετοχή στις ομάδες εργασίας ελλακ

  • Subject: Σχετ: [wg-members] Re: [wg-members] συμμετοχή στις ομάδες εργασίας ελλακ
  • From: Nikos Papas <nikos_2803 [ at ] yahoo [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 16 Jul 2015 15:25:27 +0000 (UTC)
Συμφωνώ με όλους.Νικούδης Νικόλαος.

     Στις 2:22 μ.μ. Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2015, ο/η Thanasis Free <thanasys [ at ] cybergeek [ dot ] gr> έγραψε:

 Καλημέρα και απο μένα,
και εγώ Θεσσαλονίκη είμαι,
συμφωνώ και εγώ για να οργανωθούμε τοπικά,
Θανάσης Ελευθερόπουλος

Καλημέρα,
εγώ επειδή είμαι από μακριά και γενικότερα δεν διαθέτω πολύ ελεύθερο χρόνο, είμαι διατεθειμένος να βοηθήσω άλλα περισσότερο ως εκτελεστικό όργανο και ενδεχομένως σε παρόμοια κατάσταση να είναι και άλλοι. Γι' αυτό θα πρότεινα στην συνάντηση να προταθεί να καθορίσετε κάποιες γενικές εργασίες που πρέπει να γίνουν, και να δηλώσουμε την συμμετοχή μας σε αυτές, υπολογίζοντας κατά προσέγγιση και το χρόνο που θα χρειαστεί.
Γιάννης Δαγκουλής
----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Ομάδες ΕΕΛ/ΛΑΚ,
https://lists.ellak.gr/wg-members/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <wg-members+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.