ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

RE: [wg-members] Re: [wg-members] συμμετοχή στις ομάδες εργασίας ελλακ

  • Subject: RE: [wg-members] Re: [wg-members] συμμετοχή στις ομάδες εργασίας ελλακ
  • From: "Evangelos Mitsakis" <emit [ at ] certh [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 16 Jul 2015 16:30:17 +0300
+1.

Αν τίθεται θέμα χώρου συνάντησης, αν αποφασιστεί, μπορώ να κοιτάξω αν το ΕΚΕΤΑ όπου εργάζομαι μπορεί να μας διαθέσει.

Δρ. Ευάγγελος Μητσάκης

PhD Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος

Ερευνητής Γ’

Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης

Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών

τ. +30 2310 498459

e. emit [ at ] certh [ dot ] gr