ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: 2η συνάντηση ΕΕΛ/ΛΑΚ στη Θεσσαλονίκη

Laptop θα υπάρχει σίγουρα. Θα δω αν μπορώ να δανειστώ μικρόφωνο, ηχεία, κάμερα.
Δυστυχώς και εγώ είμαι φιλοξενούμενος εκεί, η έδρα μου είναι
στην Καλαμαριά.

Η αίθουσα Α είναι στον ημιώροφο του κτηρίου της Βιολογίας
(Τμ. Πληροφορικής) μπαίνοντας αριστερά στο βάθος του διαδρόμου.

Τα λέμε στις 6μμ

Ι.Σ.

Quoting ΔΟΜΟΥΧΤΣΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ <stdomus [ at ] sch [ dot ] gr>:

Παρακαλώ να υπάρξει πρόβλεψη για απομακρυσμένη συμμετοχή μέσω SKYPE. Περιμένω να μου στείλετε το ψευδώνυμο σύνδεσης. Το δικό μου είναι stergiosdom.