ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: synantisi wg.eellak.thes

Καλημέρα

Πρόσθεσα και το Σάββατο 28/11.

Βασίλης Χουβαρδάς

Quoting Sofia Skarletini <skarkaletsi [ at ] gmail [ dot ] com>:

Και εγω με την σειρα μου εχω προγραμματισμενα απο καιρό τα 2 Σαββατα αυτα
αυτες τις ωρες Ελπιζω στην 3η συναντηση...

Στις 10 Νοεμβρίου 2015 - 1:18 μ.μ., ο χρήστης Dimitrios Karagiorgis <
dkaragiorgis [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

Το 1ο Σάββατο θα λείπω σε συνέδριο. Το 2ο, θα λείπω για δουλειά στο χωριό
μου. Αυτά, ήδη προγραμματισμένα από καιρό. Εύχομαι να είναι πιο παραγωγική
και στοχευμένη η 3η συνάντηση
Δημήτρης

Στις 10 Νοεμβρίου 2015 - 12:59 μ.μ., ο χρήστης banos <banosv [ at ] gmail [ dot ] com>
έγραψε:

Αγαπητοί φίλοι γειά σας, η πρόταση που ακούστηκε την περασμένη φορά ήταν
για το Σάββατο 14.11 πρωϊνή ώρα, για να μπορέσουν ναρθούν εκείνοι που δεν
μπορούν καθημερινές. Ο Β. Χουβ. έβγαλε ένα doodle, που προβλέπει το Σάββατο
14 ή 21 Νοε. Σημειώστε την προτίμησή σας.
http://doodle.com/poll/qwscmdfqbg4piygc
Χαιρετισμούς
Β. Μπάνος
----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Ομάδες ΕΕΛ/ΛΑΚ,
https://lists.ellak.gr/wg-members/listinfo.html
Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου
στη διεύθυνση <wg-members+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

----