ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: synantisi wg.eellak.thes

Επειδή από την ομάδα της Θεσσαλονίκης ελάχιστοι απάντησαν στο γράμμα μου και μόνο ένας ενημέρωσε το doodle για το άλλο Σάββατο, επικοινώνησα με το greeklug, που έχει ένα χώρο στην Πυλαία και μας τον προσφέρει γι' αυτό το Σάββατο μεθαύριο 21 Νοε. στις 12:00, όπως ήταν ο αρχικός προγραμματισμός. Εγώ θα είμαι εκεί στις 12, όποιος άλλος μπορέσει, ας έρθει. Αν δεν έρθει κανείς αλλος μέχρι τις 12:30' θα φύγω κι' εγώ.

Η συνάντησή μας μπορεί να επαναληφθεί και το μεθεπόμενο Σάββατο στις 28 Νοε. στον ίδιο χώρο ή ίσως στο hackerspace στο κέντρο.

Καλύτερα να επικοινωνούμε μεταξύ μας, για να μην υπάρχει αποσυντονισμός. Το τηλ. μου είναι 6973792732 και 2310331177.

Η διεύθυνση του greeklug είναι Εγνατία 96 στην Πυλαία.

https://www.openstreetmap.org/way/331334432

Μεθαύριο Σάββατο 21. Νοε. στις 12:00

Χαιρετισμούς
Βασίλης

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Ομάδες ΕΕΛ/ΛΑΚ,
https://lists.ellak.gr/wg-members/listinfo.html
Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <wg-members+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων