ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: sugar γραφικό περιβάλλον OLPC

  • Subject: Re: sugar γραφικό περιβάλλον OLPC
  • From: "Nikos Charonitakis" <nikosx [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Mon, 14 Aug 2006 02:18:00 +0300
εγώ δοκίμασα σε fedora core 5 χωρίς επιτυχία.
Πρόβλημα υπάρχει σε ένα module (artwork) που αν το αγνοήσω το build
τελειώνει με επιτυχία αλλά το πρόγραμμα δεν τρέχει...

Checking for forbidden M4 macros...
***Error***: some autoconf macros required to build artwork
 were not found in your aclocal path, or some forbidden
 macros were found.  Perhaps you need to adjust your
 ACLOCAL_FLAGS?

*** error during stage configure of artwork: Error running
./autogen.sh --prefix /home/nikos/sugar-jhbuild/build
--disable-static --disable-gtk-doc *** [2/12]

από την άλλη έκανα πείραμα πάλι στο Fedora core 5, αλλά σε custom
περιβάλλον (GARNOME). Εκεί ενώ τα καταφέρνει με το artwork μου τα
χαλάει στο τελευταίο module.

On 8/13/06, Simos Xenitellis <simos [ dot ] lists [ at ] googlemail [ dot ] com> wrote:
Στις 11-08-2006, ημέρα Παρ, και ώρα 19:48 +0300, ο/η Nikos Charonitakis
έγραψε:
> -πιθανόν το gtk της διανομής σου δεν έχει φτιαχτεί με την επιλογή
> gecko ενεργοποιημένη.
> -από την άλλη, αν ακολούθησες πιστά της οδηγίες θα έπρεπε να μην
> παρουσίαζε αυτό το πρόβλημα (θα τις είχαν δοκιμάσει)
> - επίσης οι οδηγίες αφορούν το ubuntu 6.06 μόνο. Δηλαδή αν έχεις το
> 5.04 τότε είναι λογικό να παρουσιάζει πρόβλημα.
>
> Δεν έχω μπροστά μου μηχάνημα με ubuntu, αλλά θα δοκιμάσω σε fedora
> core 5 και θα αναφέρω αν υπάρχει παρόμοιο ή άλλο πρόβλημα.

Κατάφερα να μεταγλωττίσω το sugar σε ubuntu 6.06 πριν από μερικές
εβδομάδες. Στη διαδικασία υπήρξαν διάφορα σφάλματα που σταματούσαν τη
μεταγλώττιση και έπρεπε συμβουλευτώ το wiki.laptop.org καθώς και τη
λίστα για το sugar.
Εμφανίστηκαν σφάλματα πριν το σημείο που περιγράφεις; Κατάφερες να
μεταγλωττίσεις με επιτυχία τα πακέτα 1-6;
Το πιο πιθανό είναι να επέλεξες να παρακαμφθεί κάποια από τα
προαπαιτούμετα πακέτα.

Σίμος