ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: sugar γραφικό περιβάλλον OLPC

Στις 14-08-2006, ημέρα Δευ, και ώρα 02:18 +0300, ο/η Nikos Charonitakis
έγραψε:
> [...]
> τελειώνει με επιτυχία αλλά το πρόγραμμα δεν τρέχει...
>

> Checking for forbidden M4 macros...
> ***Error***: some autoconf macros required to build artwork
>   were not found in your aclocal path, or some forbidden
>   macros were found.  Perhaps you need to adjust your
>   ACLOCAL_FLAGS?
>
> *** error during stage configure of artwork: Error running
> ./autogen.sh --prefix /home/nikos/sugar-jhbuild/build
> --disable-static --disable-gtk-doc *** [2/12]
>
> από την άλλη έκανα πείραμα πάλι στο Fedora core 5, αλλά σε custom
> περιβάλλον (GARNOME). Εκεί ενώ τα καταφέρνει με το artwork μου τα

Μόλις κατάφερα να μεταγλωττίσω το Sugar σε Ubuntu 6.06, σύμφωνα με τις
οδηγίες στο
http://wiki.laptop.org/go/Sugar_on_Ubuntu_Linux
Ακολούθησα τις οδηγίες κατά γράμμα. Στο τέλος, στο πακέτο 12 (το ίδιο το
sugar), έλειπαν κάποια αρχεία intltool-*.in από τον κατάλογο sugar τα
οποία αντέγραψα από τη θέση /usr/share/intltool/.

Δείτε
http://flickr.com/photos/simosx/215092944/

Σίμος