ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Τα νιάτα κάνουν τους πολέπους και οι γέροι τις συνθήκες

  • Subject: Τα νιάτα κάνουν τους πολέπους και οι γέροι τις συνθήκες
  • From: "RAGIADAKOS Christos" <ragiadak [ at ] hol [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 12 Sep 2006 18:56:03 +0300
Αγαπητοί συναγωνιστές

Χάρηκα από την αντίδραση και ανταπόκριση στο σχόλιό μου. Ένιωσα τη δύναμη
της νιότης και η ελπίδα μπήκε στην καρδιά μου. Αλλά επιτρέψτε μου να μη
συνεχίσω προς το παρόν αυτή τη συζήτηση.

Θα ήθελα όμως, αν κάποιος γνωρίζει, να μου δώσει τις παρακάτω πληροφορίες:

1) Όπως ίσως ξέρετε έχει αρχίσει η διαδικασία κατάθεσης προτάσεων στο 4ο
ΚΠΣ. Ξέρει κανείς αν έχουν γίνει σχετικές με το 2Β1 ενέργειες στο πλαίσιο
κάποιας υπηρεσίας (π.χ. Κοινωνία της Πληροφορίας, ΥΠΕΠΘ, κλπ) ώστε να
μπορέσω να συντονίσω τις ενέργειές μου στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο;

2) Δυστυχώς οι τεχνικές μου γνώσεις δεν είναι πολλές αλλά νομίζω ότι η
σταθερή μνήμη flash των 512 ΜΒ δεν είναι μεγάλη. Μπορεί κανείς να μου πει (ή
να μου υποδείξει που θα το βρω) πόσος ωφέλιμος χώρος θα μείνει μετά την
τοποθέτηση των βασικών προγραμμάτων (λειτουργικό, κειμενογράφο, κλπ);

3) Τι εγκαταστάσεις χρειάζονται σε ένα σχολείο, για να μπορούν τα 500 παιδιά
να μπαίνουν συγχρόνως στο διαδίκτυο; Υπάρχει κάποια μελέτη που θα μπορούσα
να διαβάσω;

Πάντα φιλικά

Χρήστος