From: olpc-bounces [ at ] grnet [ dot ] gr [mailto:olpc-bounces [ at ] grnet [ dot ] gr] On Behalf Of ragiadak [ at ] hol [ dot ] gr
Sent: Saturday, January 13, 2007 9:03 AM
To: Alexios Zavras
Cc: olpc [ at ] grnet [ dot ] gr
Subject: Re: Lathos epiloghs ekkinhshs

Κύριε Ζάβρα καλημέρα σας και καλή χρονιά

1) Ο όρος πολιτική ηγεσία για μένα σημαίνει Υπουργός ή Γενικός Γραμματέας. Θα το ελέγξω. 2) Η επιλογή να διδαχθεί Φυσική και Μαθηματικά με ένα πολυμεσικό πακέτο είναι πρακτικά αδύνατο γιατί απλούστατα στην Ελλάδα δεν έχουμε αίθουσες μαθημάτων αλλά αίθουσες μαθητών. Η αίθουσα δηλαδή που γίνεται η διδασκαλία είναι κενή χωρίς τηλεόραση και φυσικά ούτε interactive board. Πως θα διδάξετε διαδραστικά; 3) Ένας μαθητικός υπολογιστής πρέπει πρώτα να χρησιμοποιηθεί για τα βασικά που είναι: α) Διάβασμα βιβλίων β) Έίσοδο στο διαδίκτυο και γ) Επικοινωνία με καθηγητές και συμμαθητές. Αυτά μπορεί να κάνει ο ΧΟ, ενώ δεν μπορεί να διαβάσει τα πολυμεσικά CD-ROM που έχει ήδη φτιάξει το ΠΙ. 4) Ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι καμιά κυβέρνηση (ανεξαρτήτως χρώματος) δεν θα δεχθεί να διπλασιάσει τα έξοδα βιβλίων και μάλιστα σε εποχή οικονομικών περικοπών. Ο δρόμος λοιπόν που ακολουθείε θα σας δώσει ένα προγραμματάκι από το 4ο ΚΠΣ, αλλά δεν θα οδηγήσει στη μαζική εισαγωγή των φορητών υπολογιστών στα σχολεία που είναι ο βασικός στόχος της παγκόσμιας οργάνωσης OLPC.

Θα μπορούσα να προσθέσω και άλλα επιχειρήματα αλλά ελπίζω να συγκληθεί η Επιτροπή Πρωτοβουλίας για να συζητήσει ένα τόσο σοβαρό θέμα. Σε κάθε περίπτωση όμως οι εισηγήσεις οι δικές μου στο πλαίσιο του ΠΙ (που είμαι μέλος) και έξω από αυτό, θα είναι στο πλαίσιο της εξασφάλισης στην αρχή των βασικών λειτουσγιών και μετά από τρία χρόνια που η εκπαιδευτική κοινότητα θα έχει κάπως συνηθήσει το νέο εργαλείο θα μπορούσαμε να κάνουμε τα δύσκολα βήματα της διαδραστικής διδασκαλίας.

Με εκτίμηση
Χρήστος Ραγιαδάκος

Quoting Alexios Zavras <zvr+olpc [ at ] zvr [ dot ] gr>:

> [...]
Επιτροπής