ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ενημέρωση για μετάφραση του λογισμικού του OLPC

On Τρι, 2007-07-03 at 09:53 +0300, Kalamaras Dimitris wrote:
> [...]

Ναι, έτσι ακριβώς είναι. Είδα ότι έκανες την μετάφραση ήδη ενός
μηνύματος,
http://wiki.laptop.org/index.php?title=PO-laptop.org-vision-el&diff=47108&oldid=47043

Αντί των λατινικών εισαγωγικών “” μπορείς να βάλεις ελληνικά εισαγωγικά,
«». Κατά τα άλλα, το μήνυμα μεταφράστηκε πολύ καλά.
Σε Ubuntu Linux επιβεβαιώνεις ότι η διάταξη πληκτρολογίου είναι Ελληνικά
(παραλλαγή extended), και γράφεις με
  Alt + , = «
  Alt + . = »

Για την άνω τελεία, ρυθμίζεις ως πλήκτρο Compose στις ρυθμίσεις
πληκτρολογίου το RightWin και γράφεις με
  RightWin + . + ^ : ·

Εδώ θα ήθελα να αναφέρω ότι ετοιμάζω ένα GoogleGroup για να μεταφέρω τις
συζητήσεις της δεύτερης ομάδας εκεί. Ζήτησα αυτόματη εγγραφή των ηλ.
διευθύνσεων των ατόμων που δήλωσαν ενδιαφέρον και το Google χρειάζεται
1-2 μέρες για να κάνει την έγκριση (ή όχι). Θα ενημερώσω προς το τέλος
της ημέρας αυτής.

Σίμος