ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ενημέρωση για μετάφραση του λογισμικού του OLPC

Καλημέρα,
Όπως αναφέρω και στο γράμμα αυτό, το σύστημα http://pootle.ellak.gr δεν
είναι ακόμα έτοιμο για να δεχτεί τις μεταφράσεις των αρχείων που
βρίσκονται στο
http://wiki.laptop.org/go/Activity_Translations

Μπορείτε να βοηθήσετε στη μετάφραση του δικτυακού τόπου laptop.org στα
ελληνικά ακολουθώντας τις οδηγίες που έστειλα μόλις τώρα στη λίστα αυτή.

Σίμος

Στις 01-07-2007, ημέρα Κυρ, και ώρα 22:57 +0300, ο/η Giannis έγραψε: